رصد اخبار آموزش و پرورش ایران

سمپادی ها از رشته های مدیریتی استقبال نکردند

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۲۵ ب.ظ

فاطمه مهاجرانی (رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ):



- مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان تا پیش از این وارد رشته‌های مهارتی نشده بودند و تنها در رشته های علوم پایه دانش‌آموز تربیت می‌کردند ؛ امسال برای اولین بار  سمپاد مهارتی را دایر کردیم.رشته گرافیک برای دختران و رشته شبکه برای پسران در استان البرز راه‌اندازی شده است.
- این یک کار نو است که برای اولین بار انجام شده است. باید این کار را آرام و با مطالعات تکمیلی پیش ببریم و با توجه به عقبه‌ای که وجود دارد گام‌های کوچک برداریم. ما بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و با توجه به نتایج حاصله طرح را اصلاح کرده و توسعه می‌دهیم.
- البته استقبال از رشته‌های مهارتی در ابتدای امر چندان بالا نبود و به علت نگرش هایی که به رشته‌ها وجود دارد دور از ذهن نبود. تلاش می‌کنیم اشکالات موجود را رفع و این سیاست را بدرستی پیش ببریم. 


تاریخ انتشار:29 آبان97

منبع:معلم ایرانی

به نقل از ایسنا


تحلیل رصدآپ: سوال این است که آیا بهتر نبود قبل از صرف هزینه های بسیار ، نظر سنجی ای از معلمان این مدارس یا خود دانش آموزان صورت میگرفن؟ یا در صورت ممکن نبودن نظر سنجی با تحقیق نیاز سنجی صورت میگرفت؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی