رصد اخبار آموزش و پرورش ایران

سید حمایت میرزاده ( سخنگوی کمیسیون آموزش وتحقیقات در مجلس)


-  وزیر آموزش و پرورش در پی درخواست نمایندگان توضیحاتی درباره طرح موضوعاتی در رسانه‌ها بدون پشتوانه علمی و قانونی ازسوی برخی مدیران این وزارتخانه و بدون اطلاع اعضای کمیسیون آموزش مجلس ارائه داد، ازجمله این موضوعات عبارتند از معلمان تمام وقت، تعطیلی زمستانی، تعطیلی مدارس در روزهای پخش مسابقات فوتبال، جذب نیرو از سایر دستگاه‌ها، مشق شب دانش‌آموزان و… این موضوع مورد انتقاد اعضای کمیسیون در جلسه امروز با بطحایی بود این در حالی است که بسیاری از این موضوعات هنوز روند و فرآیند قانونی خود را طی نکرده‌اند. 
- آقای بطحایی با پذیرفتن این اعتقاد اذعان کرد؛ رسانه‌ای کردن ایده‌ها و برنامه‌ها قبل از طی کردن روند قانونی منجر به کاهش کاربرد و کارایی آن خواهد شد و فقط ذهن مخاطب را درگیر می‌کند.
-
نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مانند مردم از  زبان رسانه‌ها متوجه طرح این موضوعات در آموزش و پرورش شده‌اند، افزود: این موضوع مورد انتقاد اعضای کمیسیون در جلسه امروز با بطحایی بود این در حالی است که بسیاری از این موضوعات هنوز روند و فرآیند قانونی خود را طی نکرده‌اند.


تاریخ انتشار:28 آبان97
به نقل از خانه ملت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی