رصد اخبار آموزش و پرورش ایران

رضوان حکیم زاده (معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش):


- برنامه‌ای که در آموزش و پرورش برای سال تحصیلی ۱۳۹۷ در نظر گرفته شده بدین شرح است که دانش‌آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی بیشتر به فعالیت‌های عملی تشویق شوند و تا حد امکان از تکالیف طاقت فرسا و یا همان مشق زندگی دور باشند،با توجه به اینکه آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان از اهمیت بسزایی برخوردار است ،بهتر است که از آنان را به فعالیت‌هایی ترغیب کنیم که بتواند روحیه مسئولیت پذیری، مشارکت، کارگروهی، همدلی و همکاری را در آنان پرورش دهد. 
- اگر مسئولان و معلمان ما در مدارس در این راستا تلاش کند می‌توان انتظار داشت که دانش‌آموزان امروز ما آینده سازان فردای ما باشند . معلمان ما باید در نظر داشته باشند که هر چه تکالیف درسی دانش‌آموزان در منزل بیشتر باید موجب دلزدگی دانش‌آموز را پدید خواهد آورد و باعث دوری او از مدرسه خواهد شد. بنابراین توجه به ایجاد روحیه بالا در دانش‌آموزان باید در دستور کار تمام مدارس خصوصا پایه ابتدایی در سراسر کشور قرار گیرد.


تاریخ انتشار:6 مهر97

منبع: معلم ایرانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی