رصد اخبار آموزش و پرورش ایران

عبدالله رئیسی (رتبه 2 کنکور سراسری 97):

- من اهل روستای کله‌گان از توابع شهرستان سراوان در استان سیستان بلوچستان هستم. روستایی واقع در نقطه صفر مرزی که از نظر امکانات آموزشی وضعیت بسیار بدی دارد. این منطقه از نظر امکانات آموزشی و تعداد افراد باسواد وضعیت خوبی ندارد و من از مدت‌ها قبل تصمیم گرفتم که با انتخاب رشته معلمی به همشهریان و اهالی روستایی که در آن به دنیا آمده‌ام، کمک کنم.من برای انتخاب رشته نیاز مردم شهرم را در اولویت قرار دادم و با توجه به علاقه‌ای که به زبان عربی داشتم، تصمیم گرفتم رشته معلمی زبان عربی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم. 


تاریخ انتشار: 25 شهریور97

منبع: معلم ایرانی

به نقل از پانا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی