رصد اخبار آموزش و پرورش ایران

به دنبال ترویج گفتمان بین نسلی

جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۳۹ ب.ظ

فرحناز مینایی پور (دبیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش):


- از تلاش این دفتر برای بررسی نیازها و چالش‌های دختران دهه هشتاد و لحاظ کردن آنها در برنامه‌ریزی دفتر امور زنان خبر داد.

- هدف از برگزاری این نشست دریافت انتظارات، ایده‌ها و طرح‌های دختران دهه هشتاد برای لحاظ کردن آنها در برنامه‌ریزی‌های آینده است. 

- برگزاری این هم‌اندیشی برای اولین بار در چند سال اخیر جای امیدواری دارد و مطمئنا موضوع زنان و به ویژه دختران یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های اصلی دفتر زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش است. 

- مابه دنبال ترویج گفتمان بین‌نسلی هستیم تا بتوانیم درک درست و دقیقی از انتظارات این دختران داشته باشیم و با بررسی نیازها و چالش‌های آنها به فرصت‌های پیش‌رویشان توجه داشته و آینده‌ایی روشن‌تر را برای این دختران رقم بزنیم. 

- در این نشست که با حضور ۳۰ نفر از دختران مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران به شکل پایلوت برگزار شد، دختران در ابتدا به دو کارگروه تخصصی تقسیم شدند و در هر کارگروه با هدایت و تسهیل‌گری کارشناسان نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه کردند. 

- برگزاری این نشست‌ها به شکل مستمر تا رسیدن به نتیجه نهایی در ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت.


تاریخ انتشار:9 شهریور 97

منبع:فانوس




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی