رصد اخبار آموزش و پرورش ایران

جزئیاتی از طرح "معلم تمام وقت"

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶ ق.ظ

علی الهیار ترکمن (معلون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش):


طرح معلم تمام وقت فعلا در دوره متوسطه انجام می‌شود و به مرور براساس نتایج بدست آمده آن را به سایر دوره‌های تحصیلی تسری می‌دهیم. معلمانی که اعلام آمادگی کنند مشمول این طرح می‌شوند و حدود نیمی از ۶۵۰ هزار معلم موجود مشمول طرح معلم تمام وقت هستند.
- تنها محدودیت طرح معلم تمام وقت نیاز آموزش و پرورش است یعنی هر جا که نیاز داشته باشیم معلمان می‌توانند وارد این طرح شوند. این طرح تمام معلمان رسمی و پیمانی به جز افراد حق التدریس آزاد را شامل می‌شود.
- برای معلمان باسابقه بالای ۲۵ سال مجوز تأمین اعتبار را نگرفته‌ایم و طرح معلم تمام وقت مشکل تأمین اعتبار ندارد چرا که هم اکنون این رقم به صورت حق التدریس در حال پرداخت است و سالانه ۷۵۰ میلیارد تومان برای آن هزینه می‌کنیم که می‌توانیم این رقم را وارد طرح معلم تمام وقت کنیم.

- در جاهایی که نیاز داریم و معلمان از طرح معلم تمام وقت استقبال نکنند حق التدریس را ادامه خواهیم داد. 


تاریخ انتشار:15 مهر97

منبع:معلم ایرانی

به نقل از تسنیم


تحلیل رصدآپ: آیا بهتر نبود قبل از تصمیم گیری برای اجرای این طرح ،نیاز سنجی صورت میگرفت تا دید آیا با استقبال معلمان مواجه میشود یاخیر؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی