رصد اخبار آموزش و پرورش ایران

تمام وقت شدن معلمان در دبیرستان ها

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ق.ظ

علی الهیار ترکمن (معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش):


- به استناد سند تحول بنیادین موضوع ساماندهی ساعت کار معلمان را داریم و براین اساس طرحی را تهیه کرده و به شورای توسعه مدیریت ارائه کردیم که براساس آن معلمان با ۶ ساعت تدریس اضافه در طول هفته به صورت تمام وقت فعالیت کنند.هم اکنون معلمان در هفته به میزان ۲۴ ساعت فعالیت می‌کنند که با این ۶ ساعت تدریس اضافه ساعت فعالیت آنها ۳۰ ساعت می‌شود و می‌توانند از مزایای آن نیز بهره مند شوند که به وضعیت معیشتی آنها کمک خواهد کرد.
- علاوه بر ساعات موظف معلمان سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار ساعت حق التدریس داریم که جدا از حقوق برای ۹ ماه پرداخت می‌شود و همواره با تأخیرهایی نیز مواجه بوده است اما در طرح معلم تمام وقت افراد معادل ۶ ساعت اضافه تدریس دارند که به فوق العاده ویژه آنها اضافه می‌شود و به جای ۹ ماه در ۱۲ ماه سال، همراه با حقوق و به صورت منظم پرداخت می‌شود. همچنین مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی و پاداش پایان خدمت معلمان خواهد بود.


تاریخ انتشار: 15 مهر97

منبع:معلم ایرانی

به نقل از تسنیم


تحلیل رصدآپ: سوالی که اینجا میتوان مطرح کرد این است که چگونه در طرح معلم تمام وقت میتوان حقوق به موقع پرداخت شود اما حقوق اصلی معلمان نمیشود؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی