رصد اخبار آموزش و پرورش ایران

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران:


- با توجه به مصوبه ۹۵۱ شورای عالی آموزش و پرورش و رویکردهای جدید وزیر آموزش و پرورش برای ایجاد محیطی شاد و بدون استرس در مدارس و بالابردن لذت یادگیری، موسسه های آموزشی آمادگی خود را برای همسویی با سیاست های وزارت آموزش و پرورش به منظور توانمندسازی معلمان در استفاده از ابزارهای مختلف ارزشیابی کیفی – توصیفی و توسعه مهارت های همه جانبه دانش آموزان، با حذف آزمون و ورود کتب کمک آموزشی به مدارس دوره ابتدایی و زمینه ارتقای توانمندی دانش آموزان در تمامی ساحت های تربیتی و پشتیبانی مناسب از فعالیت های آموزش و پرورش را اعلام کردند.
- کانون فرهنگی آموزشی قلمچی، مرکز نوآوری های آموزشی مرآت، گروه آموزشی جوکار، موسسه آموزشی مبتکران و انتشارات بین المللی کاج از جمله این موسسه ها هستند.


خبرگزاری تسنیم:


- در این‌باره باید گفت؛اقدام قابل توجهی که می‌تواند گام مهمی در مسیر کوتاه کردن دست این مؤسسات از مدارس باشد اما در حال حاضر که بیشترین بازار فروش این مؤسسات مربوط به دوره متوسطه است، این سوالات در ذهن تداعی می‌شود که چرا وزارتخانه  نظارتش را در مدارس متوسطه بالا نمی‌برد؟  چرا معلمان در دروه متوسطه، خرید کتاب‌های کمک آموزشی را الزام می‌کنند؟ چرا در بسیاری از مواقع تمرین‌ها در کلاس درس با محوریت این کتاب‌ها انجام می‌شود؟ چرا مدارس خودشان بستری شده‌اند تا هر جمعه آزمون‌های این مؤسسات را برگزار کنند؟ چرا مسئولان آموزش‌ و پرورش با این موارد برخورد نمی‌کنند؟


تاریخ انتشار:15 مهر97

منبع: معلم ایرانی

منبع:معلم ایرانی

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران

به نقل از تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۵
نویسنده3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی