رصد اخبار آموزش و پرورش ایران

حمیدرضا حاجی بابایی(عضو فراکسیون ولایی مجلس):


- وزیر، مسئولان ورازتخانه آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه در سال ۹۲ گزارش اشتباهی را به دولت و مجلس مبنی بر وجود ۱۵۰هزار نیرو مازاد در آموزش و پرورش ارائه دادند به همین دلیل دولت دیگر به آموزش و پرورش نیرو نداد و مجلس نیز با دولت همراهی کرد اما این اشتباه بزرگ امروز آموزش و پرورش را به بن بست رسانده است، این در حالی است که مسئولان وقت اعلام کردند؛ به تعداد هر ۱۱دانش‌آموز یک نیرو در آموزش و پرورش وجود دارد و حتی می‌توانند تعدادی از نیروهای این وزارتخانه را به وزارتخانه‌های دیگر بفرستند!امروز آموزش و پرورش چنان با کمبود نیرو رو به رو است که مجبور شد برای مهر سال جاری مدیران، معلمان پرورشی، تربیتی، بهداشت، قرآن و حتی مسئول کتابخانه مدراس را به‌عنوان معلم ریاضی، فیزکی، شیمی و… به سر کلاس بفرستد. آموزش و پرورش امروز برای جبران کسری نیروی خود افرادی را به سر کلاس فرستاده‌اند که ۲۰سال رنگ کلاس درس را به خود ندیده‌اند و این خطر بزرگی برای نظام اموزشی کشور است.
- برای جبران کمبود نیروی انسانی کیفیت در حال قربانی شدن است چراکه فقط ۵هزار معلم قرآنی را بر سر کلاس دروس تخصصی فرستاده‌اند.


تاریخ انتشار:3 مهر 97

منبع: معلم ایرانی

به نقل از خانه ملت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی