رصد اخبار آموزش و پرورش ایران

دانش‌آموزان مدرسه نمونه دولتی شبانه‌روزی شهید مطهری سراوان، مثال مشت نمونه خروار هستند یعنی تنها نمونه‌‌ای کوچک از استعدادهایی که در بخش‌های مختلف کشور هستند اما بی‌توجهی‌ها مانع از پیشرفت آنها می‌شود، اصرار بر عدالت آموزشی، حمایت از مناطق محروم و مدارس دولتی تنها بر این موضوع تاکید دارد که مانع هرز رفتن استعدادهای طبقات ضعیف جامعه شویم.نکته مهمی که این روزها زیر سایه سنگین بی‌توجهی به آموزش‌وپرورش و مدارس دولتی به فراموشی رفته است و بالطبع مشهودترین نتیجه آن هرز استعداد فرزندان طبقات ضعیف جامعه، طبقاتی شدن آموزش و انحصار رشد و پیشرفت به داشتن پول و سرمایه است.
- دانش‌آموزان سراوانی ثابت کردند با وجود تمام محرومیت‌ها حرفی برای گفتن دارند و استعداد اگر باشد محرومیت هم به زانو در می‌آید.
-مدرسه شهید مطهری چند سالی است در کنکور خوش می‌درخشد و امسال هم ۳۰ دانش‌آموز آن رتبه‌های زیر هزار را کسب کردند همچنین چهار رتبه زیر ۱۰۰، سه رتبه دو رقمی و یک رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان این مدرسه اوج استعداد در محرومیت را به جلوه کشید.


تاریخ انتشار: 26 شهریور97

منیع: معلم ایرانی

به نقل از تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۶
نویسنده3

عدالت آموزشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی